MACfit kart silme

Üye olurken Macfite bildirilen kredi kartı sağ tarafında "sil" linki çıkmadığından silinmiyor. Buna dair çözüm.


Üyeliği iptal ettirirken borcun yok denmesine rağmen sayfalarında aşağıdaki gibi tutar göründü.


Kartı MACfit'e gitsen bile silmiyorlar sayfalarından. 
İkinci bir kart eklendiğinde o silinebiliyor. 
İkinci "ölü" bir sanal kart limit 1 tl olarak ayarlanıp eklenir. 
Sistemde iki kart görünür. 
İlk kartın yanında yine de sil ibaresi görünmez. Bunun için aşağıdaki işlem yapılır.

Chrome>sağ tık>denetle

denetle ekranındaki kodlarda crtl+f yapılıp "source-tile-cell" aranır. Çıkan sonucun yanına boşluk bırakılıp "is-visible" yazılıp enterlanır.


Şimdi sol tarafta sil butonunun ilk kartın yanına geldiğini görmeniz gerek. Oradan sil yapıp emin olun.




Birinci kart yani "Sil" tuşunun olmadığı satır şöyle kodlanmış :
Kod:
<div class="profile-payment-settings-payment-source-tile-cell" ng-class="{'is-visible' : paymentSource.CanBeDeleted}" ng-click="$ctrl.deletePaymentSource(paymentSource.Id)">
        <span>Sil</span>
    </div>
İkinci Kart yani "Sil" tuşunun olduğu satır şöyle kodlanmış :
Kod:
<div class="profile-payment-settings-payment-source-tile-cell is-visible" ng-class="{'is-visible' : paymentSource.CanBeDeleted}" ng-click="$ctrl.deletePaymentSource(paymentSource.Id)">
        <span>Sil</span>
    </div>

Yorumlar

  1. hocam hayırlı geceler bu sorundan bu gece ben de müzdarip oldum ve yardıma ihtiyacım var dediklerinizi yapamıyorum rica etsem bana bir yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam selamlar. ikinci sanal bir kart ekleyip limitini 1 tl yapıp. ardından o sanal kartı silebilirsiniz. ben de uzun zaman oldu yapalı. hatırlamıyorum. sizin gibi girip okudum şu an neler yazdığımı. ve ben de pek bir şey anlamadım.

      Sil

Yorum Gönder